ابزار وبلاگ

به وعده آیت‌الله خامنه‌ای باور دارم، مهدی(عج) خواهد آمد... :: بسیج دانشجویی

بسیج دانشجویی

بسیج و فرهنگی دانشگاه علمی کاربردی اسلامشهر
::خبرهفته ای: ...با ارز پوزش . موقتا امکان اطلاع رسانی در این بخش قطع میباشد آپلود عکس | آپلود | سایت آپلود عکس | اپلود عکس

بسیج دانشجویی

بسیج و فرهنگی دانشگاه علمی کاربردی اسلامشهر

اسلایدر

بسیج دانشجویی

مهدی جان بیا که جهان منتظر آمدن توست . اسلام علیک یا اباصالح المهدی (عج)..... معاونت فرهنگی بسیج دانشجویی

اللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَك َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً


شهادت طلب | نایت ملودی
پزشکی | کرمان
پاپو | کبوتران زمینی
کد دعای فرج آقا امام زمان ( عج )
طبقه بندی موضوعی
روزشمار فاطمیه

نجوم | آپلود
کبوتران زمینی | گالری عکس
بازی آنلاین | قیمت طلا
ابزار سخن بزرگان برای وبلاگ ها و سایت ها

پمپ بنزین | یاس تم
وصیت نامه | آلودگی هوا
چهل شاخص | موسیقی
دریافت کد ذکر ایام هفته برای وبلاگ
بانك اشعار روضه

برمحمد و آل محمد صلوات



به وعده آیت‌الله خامنه‌ای باور دارم، مهدی(عج) خواهد آمد...

دانشجو بسیجی | چهارشنبه, ۱ مهر ۱۳۹۴، ۱۲:۲۵ ب.ظ

وی افزود: در زمان حکومت کمونیسم کسی نمی توانست، مذهب را گسترش دهد، روسیه کاملا در بایکوت مذهبی بود اما در حال حاضر، وضعیت خیلی بهتر شده است و هر کس به راحتی می تواند هر مذهبی را که می خواهد داشته باشد.
زاخاروف با اشاره به کسانی که در آن زمان به اسلام گرویده بودند گفت: قران خواندن جرم بسیار بزرگی بود و کسانی که قران می خواندند و یا ترویج قران و اسلام را می کردند محکوم می شدند.
وی در خصوص فروپاشی حکومت شوروی گفت: من می خواهم واضح صحبت کنم و بگویم از نظر من گورباچف جاسوس آمریکا بود.او با طرح هایی که برای شوروی داد، آن امپراطوری را به سمت فروپاشی برد. گورباچف یک فراماسونر بود و با غرب همکاری می کرد.
این پرفسور روسی با اشاره به دخالت های آمریکا در آن زمان ادامه داد: آمریکا یک شر است و همه جا می خواهد سیاست های خودش را جلو ببرد و ضربه های زیادی را به شوروی وارد کرد.
زاخاروف در خصوص نظرش در مورد ایران گفت: ایران یکی از کشورهای مورد علاقه من است، من از آمریکا متنفر هستم و تا به حال دوبار به آمریکا رفته ام و در جلساتی که شرکت کرده ام نقدهای زیادی به سیاست های این کشور وارد کرده ام؛ اما در مقابل ایران بسیار برای من جذاب است.
وی در پاسخ به این سوال که ایرانی ها شعاری به اسم استکبارستیزی دارند و بسیار به آن معتقد هستند؛ چه نظری در این خصوص دارید، گفت: شعار بسیار خوبی است و من می دانم که این شعار به آمریکا و اسرائیل بر می گردد.
زاخاروف ادامه داد: اسرائیل برای منطقه خاورمیانه یک شر بزرگ است؛ و حتی من می گویم که آمریکا را اسرائیلی ها اداره می کنند و بر آن تسلط دارند.
وی تاکید کرد: آمریکا این تسلط را انکار می کند؛ اما دیگر بر همگان مسلم است که این اتفاق افتاده است؛ آمریکا می خواهد سیاست های خود را با احبار به همه جهان دیکته کند و حکومت کند.
زاخاروف تاکید کرد: اقای خامنه ای در مورد آمدن امام زمان(عج) وعده داده اند که من هم به این مسئله اعتقاد جدی دارم و مطمئنم که این اتفاق می افتد.

منبع: darichehentezar.blog.ir

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

هدایت به بالا

امکانات وب سایت بسیج دانشجویی