ابزار وبلاگ

توهین به پیامبر در بیخ گوش خودمان :: بسیج دانشجویی

بسیج دانشجویی

بسیج و فرهنگی دانشگاه علمی کاربردی اسلامشهر
::خبرهفته ای: ...با ارز پوزش . موقتا امکان اطلاع رسانی در این بخش قطع میباشد آپلود عکس | آپلود | سایت آپلود عکس | اپلود عکس

بسیج دانشجویی

بسیج و فرهنگی دانشگاه علمی کاربردی اسلامشهر

اسلایدر

بسیج دانشجویی

مهدی جان بیا که جهان منتظر آمدن توست . اسلام علیک یا اباصالح المهدی (عج)..... معاونت فرهنگی بسیج دانشجویی

اللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَك َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً


شهادت طلب | نایت ملودی
پزشکی | کرمان
پاپو | کبوتران زمینی
کد دعای فرج آقا امام زمان ( عج )
طبقه بندی موضوعی
روزشمار فاطمیه

نجوم | آپلود
کبوتران زمینی | گالری عکس
بازی آنلاین | قیمت طلا
ابزار سخن بزرگان برای وبلاگ ها و سایت ها

پمپ بنزین | یاس تم
وصیت نامه | آلودگی هوا
چهل شاخص | موسیقی
دریافت کد ذکر ایام هفته برای وبلاگ
بانك اشعار روضه

برمحمد و آل محمد صلوات



توهین به پیامبر در بیخ گوش خودمان

دانشجو بسیجی | دوشنبه, ۲۶ آبان ۱۳۹۳، ۱۰:۵۰ ق.ظ

سوال بعدی شما این است که در کشور خودمان این نوع نوشابه تولید می شود و این کاملا درست است، شرکت خوشگوار مشهد با پرداخت هر ساله بیش از یک و نیم میلیارد تومان به یکی از شعب کوکاکولا، محصولات این شرکت را تولید و پخش می کند.

اما باید بگوییم که نمی توان قانون خدا و پیغمبرش را دور زد و با بهانه اینکه این محصول در کشور خود ما تولیده شده و همه استفاده می کنند، خود را به استفاده از این نوشابه صهونیستی توجیه کنیم.

و در نهایت می گویید پس چرا مراجع ما فتوا به حرام بودن و عدم استفاده از این محصول را صادر نمی کنند و این بیان کاملا اشتباه است، اگر چه مراجع ما شاید مصداقی در این رابطه نیاورده اند اما فتوای اکثریت مراجع خصوصا استفتائات امام خامنه ای(مدظله) بدین گونه است:

سوال:آیا وارد کردن و ترویج کالاهای اسرائیلی جایز است ؟
جواب: واجب است افراد از وارد کردن و ترویج کالاهایی که دولت حقیر اسرائیل از ساخت و فروش آن  منتفع می شود خودداری کنند .
سوال :آیا برای مسلمانان خرید کالاهای اسرائیلی که در سرزمین اسلامی به فروش می رسند جایز است ؟
جواب: بر آحاد مسلمین واجب است که از خرید و استفاده از کالاهایی که سود تولید و فروش آنها عاید صهیونیست ها که با اسلام و مسلمین در حال جنگ هستند ، می شود ، اجتناب کنند .

این تنها بخشی از نجس و حرام بودن این نوشابه را به ما گوشزد می کند، ولی مسئله اصلی این نوشابه در به کار بردن ""انکار حضرت محمد(ص) و قبله مسلمانان یعنی مکه است.

شما بارها در رابطه با آرم کوکاکولا و توهین آن به پیامبر اکرم(ص) چیزهایی را شنیده اید ولی هر بار به آسانی از کنار این موضوع به راحتی عبور کرده اید و کمترین اهمیتی را به این مسئله نداده اید.

همه آحاد مسلمان در پی هر توهینی به مقدسات و پیامبر اکرم(ص) انزجار خود را در قبال این موضوع در دنیا به معرض نمایش عموم گذاشته اند و میتوان تظاهرات اعتراض آمیز مسلمانان در قبال کاریکاتوریستی که به پیامبر ما توهین کرده بود و همچنین کارگردان فیلم موهنی که علیه اسلام و پیامبر ما ساخته شده بود و در معرض عموم قرار گرفته بود، اشاره کرد که حتی مسلمانان افریقایی در پاسخ این کار وقیحانه به سفارت آمریکا در کشور خود حمله کرده و نماینده آمریکا را نیز به هلاکت رساندند.

شاید صدها بار این آرم را در فروشگاهها دیده باشید و صدها بار از این نوشابه خورده باشید اما چیزی که به فکر هیچ کس نمیرسد این است که این آرم یک اهانت به پیامبر اسلام و شهر مکه که قبله همه مسلمانان است را به دنبال خود دارد بدون اینکه افراد معمولی به آن دقت کنند ، درست شنیدید یک اشتباه کاملا عمدی در طراحی این آرم وجود دارد.



شما کافیست یک برچسب نوشابه کوکاکولا را از روی بدنه بطری جدا کرده و به پشت آن با دقت نگاه کنید ، فکر میکنید چه چیزی را خواهید دید ، بله درست است آرم کوکاکولا از پشت به اینصورت خوانده می شود ( لا محمد - لا مکه ) یعنی نه محمد و نه مکه.



با یک خط بسیار زیبا و در عین حال حرفه ای از یک طرف( لامحمد - لامکه ) به زبان عربی دیده می شود و از طرف روی آن کلمه کوکاکولا به زبان انگلیسی و به همان شکل و شمایل صحیح آن را خواهید دید ، که نشان از حرفه ای بودن طراح این آرم و یک قصد عمدی که در آن پنهان است را دارد ..... اما چرا ؟

حال به نظر شما چرا رژیم صهیونیستی وآمریکا به طور سفت و سخت از این برند تجاری حمایت میکنند؟

اما سوال ما اینجاست که چرا در قبال توهین آشکاری که به پیامبر ما در کشور خود ما صورت می گیرد، مسئولین و مردم ما روضه سکوت اختیار کرده اند؟ البته نمی توان از مردم انتظار زیادی داشت، زیرا این مسئولین ما هستند که اجازه چنین کاری را به شرکت ها می دهند.

انگار بعضی از مسئولین به خواب رفته اند که باید آنها را از این خواب غفلت انگیز بیدار کرد، ولی چه کنیم که نمی توان کسانی را که خود را به خواب زده اند را بیدار کرد.اما ان شاء الله که حداقل موضوع دوم صدق نمی کند.

حال باید کاری کرد، مسئولین باید از ورود این کالاها به داخل کشور جلوگیری کنند. نباید بگذارند این نوشیدنی صهونیستی با نام موهن تجاری اش به پیامبر ما و قبله مسلمان یعنی مکه به توهین خود ادامه دهند و با انجام این کارحضرت محمد(ص) و قبله مسلمانان جهان را باید آرم به سخره گرفته و انکار نمایند.

در پایان باید بگویم که همه ما مردم ومسئولین باید در آن دنیا جوابگوی پیامبر و خاندانش باشیم.

بیاییم با تحریم و عدم استفاده از این نوشابه یعنی کوکاکولا گامی را در جهت خشنودی خدا و پیامبرش نهاده و همچنین راه را برای تولیدات ملی با برندهای ایرانی هموار نماییم و از طرفی دیگر با این کار ضربه سنگینی را بر اقتصاد و فرهنگ آمریکا و سگ نگهبانش اسراییل وارد نماییم.

ان شاءالله

==============

سید احمد موسوی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

هدایت به بالا

امکانات وب سایت بسیج دانشجویی